maandag 23 april 2012

Fietsen door de natuur van Noord-Holland


Fietsend door de natuur van Noord-Holland kwam ik allerlei vogels en andere dieren tegen


Een tureluur zat op een damhek rond te kijken


Tientallen nijlganzen liepen rond in het weiland


Een merel liep rond met een worm in zijn bek


Een reiger stond te vissen langs de kant van de sloot


Eksters liepen door het gras




Ik zag ook verschillende nijlganzen en eenden met hun jongen in de sloot zwemmen





Natuurlijk heb ik ook nog paarden,koeien en schapen in de weilanden gezien


Kortom ... een prachtig Noord-Hollands landschap dat ik op de film heb vastgelegd


Ik hoop dat je net zo van het Noord-Hollandse landschap in het filmpje zult genieten als ik




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.