dinsdag 24 april 2012

De kinderboerderij in Uitgeest heeft nandoes en een hangbuikzwijn


De kinderboerderij van Uitgeest ligt recht tegenover het treinstation


Het is een grote kinderboerderij met ezels, nandoes, damherten, eenden, pauw en er loopt zelfs een Chinees hangbuikzwijn rond




Zodra ik voor het hek stond kwam er van alles aangelopen


Ze dachten natuurlijk dat ik brood bij me had


Ik had echter alleen mijn camera bij me om ze op de foto te zetten en te filmen


Er staan bankjes voor de hekken zodat je even lekker kunt gaan zitten genieten van alle dieren













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.