vrijdag 7 september 2012

Met een kameel de woestijn in achter de Piramides



Rondom de Piramides waren veel souvenirverkopers en kamelendrijvers


Bij de laatste Piramide kon je een tochtje de woestijn in maken


Je zou dan naar een punt gaan waar je alle Piramides bij elkaar op de foto kon zetten


Dat idee trok me wel aan dus ik besloot een kameel te “bestijgen”


Helaas kreeg ik mijn been niet ver genoeg opgetild om op de kameel te komen en bovendien probeerde hij al te gaan staan toen ik nog met mijn linker been in de stijgbeugel zat


Niet echt een succes dus deze poging om kameel te gaan rijden


Mijn man is wel mee gegaan en heeft de tocht en het uitzicht gefilmd


Ik ben achter gebleven bij de gids en heb foto`s van de kamelen gemaakt en dat was ook leuk


Zelfs de politie rijd op kamelen














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.