donderdag 6 februari 2014

Er stonden 20 rode en 1 zwarte Ferrari op de parkeerplaats


De beheerder van het vakantiepark Poggiovalle in Umbrië vertelde aan iedereen die het wilde horen dat er een groep Ferrari rijders zou komen lunchen in zijn restaurant


Normaal doen auto`s me niets maar dit vond ik toch wel iets bijzonders

Er zouden namelijk ook nog oldtimers komen en daar kijk ik graag naar

Klokslag één uur `s middags kwamen ze langs het hek van ons vakantiehuis rijden

Sommige Ferrari`s bleven zelfs even stil staan zodat we ze goed konden zien...en horen

Maar liefst twintig rode en één zwarte Ferrari telde ik in totaal

Er waren twee oldtimers te bewonderen

Een Lancia Aurelia en een Fiat Ballila

De rij werd afgesloten door een ambulance

De hele dag werd vastgelegd door een cameraman

Nadat iedereen de auto`s had verlaten ben ik op mijn gemak foto`s van alle auto`s gaan maken

In het eerste filmpje zie je de Ferrari`s op de parkeerplaats staan

Ik heb veel detailfoto`s in het filmpje verwerkt

In het tweede filmpje zie je een samenvatting van het complete gebeuren van aankomst tot vertrek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.