zondag 9 december 2012

"Typical Dutch" Hollands decor... De Zaanse Schans in de sneeuw



Ik had de Zaanse Schans al heel vaak en in alle jaargetijden bezocht maar nog nooit met sneeuw 

Als je mijn filmpje aanklikt kun je ook even genieten van de Zaanse Schans met sneeuw


Vroeger kwam ik er regelmatig


Ik vond het er altijd heerlijk om even rond te lopen en op een bankje te kijken naar alle toeristen


In de sneeuw ziet alles er toch ineens heel anders uit en 
zo ook de Zaanse Schans


Het was een prachtig Hollands plaatje


Kinderen op de slee en mensen schaatsend op de kleine grachtjes langs de groene Zaanse huisjes


De toeristen vond het ook leuk. Een stel Chinezen hadden de grootste pret met glijden op het ijs



Het was dus weer genieten van de toeristen maar ook van het mooie Hollands decor




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.