maandag 13 augustus 2012

Zwanen met zes jonge zwaantjes


Ik zag in Wijde Wormer in het weiland een zwaan zitten

Ik liep er heen in de hoop dat er een zwaan in de sloot zou zwemmen met jongen


Ineens zag ik in de sloot moeder zwaan met zes jonge zwaantjes

Wat ontroerend mooi om te zien

Vader hield toezicht in het weiland terwijl moeder haar kinderen mee uit zwemmen nam

Ik stond op kleine afstand te filmen maar moeder zwaan had daar gelukkig geen moeite mee

In mijn filmpje zie je hoe sierlijk ze samen met hun moeder door de sloot zwemmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.