donderdag 26 juli 2012

Romantisch trouwen in een koets met paarden


Wat romantisch om in zo`n mooie koets met witte paarden naar het raadhuis te rijden om in het huwelijk te treden

Ik had al eerder foto`s van het prachtige raadhuis in Jisp gemaakt maar wilde het dit keer graag filmen


We hadden de auto net geparkeerd toen ik in de verte dit bruidspaar zag aankomen

Wat een geluk want wanneer zie je een bruidspaar in een koets?


Ik had het in ieder geval nog nooit eerder gezien dus vond het erg leuk dat ze net op dit moment arriveerden

Het is een prachtig raadhuis uit 1650 met een ophaalbruggetje ervoor

Een romantische plek om te trouwen

Aan het hek hing een prachtig bloemstuk dus overal was aan gedacht


Ik hoop dat hun huwelijk net zo sprookjesachtig wordt als het begonnen is en ze nog lang en gelukkig mogen leven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.