zondag 4 maart 2012

Oude scooters, nieuwe scooters...overal scooters


Nergens zie je zoveel scooters als in Italië


Ze schieten ineens voorbij je auto en slingeren overal tussendoor


Ze hebben zelfs speciale parkeerplaatsen voor scooters


Leuk om te zien zo`n hele rij scooters naast elkaar


We hebben dit keer ook hele oude scooters gezien


Één was zelfs meer roest dan scooter


Die moest waarschijnlijk nog opgeknapt worden door een liefhebber


De Vespa kende ik wel maar een Lambretta daar had ik nog nooit van gehoord 


We hebben zelfs een scooter met zijspan gezien


Ik wist niet eens dat die bestonden


Ik vond zelf de oude scooters het mooiste om te zien








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.