zaterdag 17 maart 2012

Geluid- en lichtshow bij de Piramides


`s Avonds zijn we een keer naar de Engelstalige Muziek- en geluidshow bij de Piramides geweest


Overdag was het rond de 21 graden met een lekker zonnetje en had ik een zomerjurk aan


Om 6 uur `s avonds was het donker en dan werd het ook meteen een stuk frisser

Gelukkig had ik een vest en jas aan maar nog had ik het erg koud

Ik had er zelfs spijt van dat ik geen handschoenen had aangetrokken

Er zaten zelfs mensen onder een deken verstopt


De show duurde een half uur en daarin werd de geschiedenis van de Piramides verteld

Tijdens deze vertelling werden de Piramides verlicht en waren er d.m.v. laserstralen tekeningen te zien op een muur voor de Sfinx


Mijn foto`s van de show zijn helaas geen succes geworden maar als je het filmpje bekijkt dan krijg je een goede indruk van wat wij hebben gezien 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.