zondag 8 juli 2012

Het prachtige strand van Guardalavaca Cuba


Het mooiste strand dat ik ooit heb gezien is voor mij het
strand van Guardalavaca in Cuba



Het strand stond vol met allerlei bomen en palmbomen en het zand was heel wit en fijn van structuur en het was er
heerlijk rustig op het strand


Ik vond het wel vreemd dat we daar geen enkele schelp
op het strand hebben zien liggen


Het enige dat we een keer op het strand hebben gevonden was een dode murene en die zag er niet echt vriendelijk uit


Je kon heerlijk in de schaduw van de palmbomen zitten om te genieten
van de blauwgroene zee met prachtig wit schuim
of een duik in zee nemen

Het water voelde als een warm bad 28 graden ...zalig


Ik weet nog de eerste keer dat ik daar in zee ging zwemmen

Na een stukje te hebben gezwommen draaide ik me om en zag dat prachtige strand met palmbomen en ik dacht heel even dat ik in
een ansichtkaart zwom.... zo mooi


Cubanen bedenken van alles om geld te verdienen

Zo kwam er op een keer een man die in een mum van tijd bovenin de palmboom was geklommen

Hij gooide de vruchten naar beneden, hakte ze later met zijn kapmes doormidden en stak er een rietje in

Hij verkocht ze voor ongeveer 1 euro en was snel uitverkocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.