zaterdag 7 juli 2012

Concert van Buena Vista Social Club in Cuba


Heerlijke muziek vinden we het al jaren van Buena Vista Social Club

Tijdens onze rondreis door westelijk Cuba hadden we de mazzel dat we aan kaartjes konden komen voor een concert van ze

Dat was dus geen moeilijke beslissing voor ons


Dezelfde avond konden we het concert van Buena Vista Social Club bijwonen in hun eigen land en het was een belevenis

Ze speelden in een kleine zaal voor ongeveer 300 mensen

Ze stonden recht voor mijn neus

Wat een feest, wat een geluid, swingende muzikanten die vol passie spelen

Al die nummers die ik al jaren had geluisterd nu ineens LIVE

Iedere keer als ik nu hun muziek beluister ben ik weer even terug in Cuba 


Helaas zijn de meeste van mijn foto`s mislukt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.